Browsing by Author Ковальчук, Світлана Володимирівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 25  next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2017The evolutionary approach to the formation of a complex of marketing communicationsКовальчук, Світлана Володимирівна; Дибчук, Людмила Василівна; Kovalchuk, S.; Dybchuk, L.
монографія.pdf.jpg2017Актуальні питання комплексного оцінювання інноваційної діяльності промислових підприємствКовальчук, Світлана Володимирівна; Орлов, Олівер Олексійович; Рясних, Євгенія Григорівна; Гончар, Ольга Іванівна
2018Алгоритмізація формування комплексу маркетингових комунікацій харчових підприємствКовальчук, Світлана Володимирівна; Лазебник, Максим Романович
VKNU-ES-2016-N5-Volume2_240-126-136.pdf.jpg2016Аналітичне дослідження ринку маркетингових комунікацій України: тенденції та перспективи розвиткуКовальчук, Світлана Володимирівна; Лазебник, Максим Романович; Kovalchuk, S.V.; Lazebnik, M.R.
VKNU-ES-2016-N5-Volume2_240-120-125.pdf.jpg2016Дистрибутивна політика роздрібного торговельного підприємства: теоретико-методичний підхідКовальчук, Світлана Володимирівна; Добровольська, К.А.; Kovalchuk, C.V.; Dobrovolsky, K.A.
2017Застосування сценарного підходу до впровадження маркетингових стратегій управління персоналом у діяльність машинобудівних підприємствКовальчук, Світлана Володимирівна; Kovalchuk, S.V.
VKNU-ES-2016-N5-Volume2_240-112-119.pdf.jpg2016Клієнтоорієнтоване маркетингове управління роздрібним торговельним підприємствомКовальчук, Світлана Володимирівна; Гавенко, Михайло Станіславович; Зімонін, А.О.; Kovalchuk, S.V.; Gavenko, M.S.; Zimonin, A.O.
2019Комунікаційна підтримка маркетингу в створенні інноваційної продукціїКовальчук, Світлана Володимирівна; Дибчук, Л.В.
2018Маркетинг-логістичне забезпечення підприємств у інноваційному управлінні бізнесомКовальчук, Світлана Володимирівна; Семенов, К.Л.
2017Маркетингова освіта: сучасний стан і перспективи розвиткуКовальчук, Світлана Володимирівна
Ve8238 зах1330316440905836326.pdf.jpg2018Маркетингова політика розподілу інноваційної продукції промислових підприємствКовальчук, Світлана Володимирівна; Дибчук, Людмила Василівна; Kovalchuk, S.V.; Dybchuk, L.V.
2017Маркетингове забезпечення стратегізації управління персоналом підприємстваКовальчук, Світлана Володимирівна; Забурмеха, Євгенія Михайлівна; Kovalchuk, S.V.; Zaburmekha, Ye.M.
6-1-25-1-10-20171026.pdf.jpg2017Маркетингові цифрові технології у дослідженні споживачів органічної продукціїКовальчук, Світлана Володимирівна; Забурмеха, Євгенія Михайлівна; Kovalchuk, S.V.; Zaburmekha, Y.M.
2017-11-29Методологічні підходи до формування маркетингової стратегії промислового підприємстваКовальчук, Світлана Володимирівна
1 001.jpg.jpg2017-09-12Оптимізування системи маркетинг-менеджменту машинобудівного підприємстваКовальчук, Світлана Володимирівна; Кобець, Дмитро Леонтійович
2017Особливості маркетингу органічної продукціїКовальчук, Світлана Володимирівна; Добровольська, Катерина Анатоліївна; Калина, В.
zb_stpstp-232-234.pdf.jpg2017Поведінка споживачів на ринку органічної продукціїКовальчук, Світлана Володимирівна; Забурмеха, Лариса Ігорівна
2018Проблемні аспекти побудови механізму формування комплексу маркетингових комунікацій підприємстваКовальчук, Світлана Володимирівна; Лазебник, Максим Романович
zb_stpstp-167-170.pdf.jpg2017Підходи до управління поведінкою споживачів у виробничо-торговельних ланцюгахКовальчук, Світлана Володимирівна; Семенов, К.Л.
2017Рекламний менеджментКовальчук, Світлана Володимирівна; Бойко, Руслан Васильович; Андрушкевич, Зінаїда Миколаївна; Забурмеха, Євгенія Михайлівна; Корюгін, А.В.