Browsing by Author Забурмеха, Євгенія Михайлівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 11 of 11
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2017Маркетингове забезпечення стратегізації управління персоналом підприємстваКовальчук, Світлана Володимирівна; Забурмеха, Євгенія Михайлівна; Kovalchuk, S.V.; Zaburmekha, Ye.M.
2012Маркетингові дослідження споживачів страхового ринку Хмельницького регіонуЗабурмеха, Євгенія Михайлівна
2014Маркетингові підходи до формування категорійного апарату страхового ринкуЗабурмеха, Євгенія Михайлівна; Zaburmekha, Ye.M.
6-1-25-1-10-20171026.pdf.jpg2017Маркетингові цифрові технології у дослідженні споживачів органічної продукціїКовальчук, Світлана Володимирівна; Забурмеха, Євгенія Михайлівна; Kovalchuk, S.V.; Zaburmekha, Y.M.
2017-11Методика розробки та обґрунтування вибору маркетингових стратегій підприємстваЗабурмеха, Євгенія Михайлівна; Колодій, Олександр Богданович
2009Особливості управління маркетингом страхових компанійЗабурмеха, Євгенія Михайлівна
eui_2014_1_56.pdf.jpg2014Персональний брендинг як мистецтво досягнення успіхуЗабурмеха, Євгенія Михайлівна; Zaburmeha, E.M.; Кострубська, Алла Францівна; Kostrubska, A.F.
2017Рекламний менеджментКовальчук, Світлана Володимирівна; Бойко, Руслан Васильович; Андрушкевич, Зінаїда Миколаївна; Забурмеха, Євгенія Михайлівна; Корюгін, А.В.
2017-11Теоретичні аспекти маркетингової стратегії страхової компаніїЗабурмеха, Євгенія Михайлівна; Красовський, Дмитро Сергійович
2017-11Теоретичні та практичні засади реалізації медичного страхування в УкраїніЗабурмеха, Євгенія Михайлівна; Голуб, Ірина Ярославівна
2017Формування міжфірмових мереж підприємств в УкраїніЗабурмеха, Євгенія Михайлівна; Вальков, Олександр Брониславович; Zaburmekha, Ye.M.; Valkov, A.B.