Browsing by Author Бойко, Р.В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 19 of 19
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Vchnu_ekon_2014_5(2)__30.pdf.jpg2014Вдосконалення комерційної діяльності торговельного підприємства на основі оптимізації політики товарорухуБойко, Р.В.; Boyko, R.V.
BOIKO.pdf.jpg2013Вдосконалення маркетингової діяльності виробничо-торговельного підприємстваБойко, Р.В.; Boiko, R.V.
2013Вдосконалення маркетингової діяльності виробничо-торговельного підприємстваБойко, Р.В.
Бойко.pdf.jpg2016Використання маркетингових інструментів в управлінні сільськогосподарським підприємствомБойко, Р.В.; Boiko, R.V.
IP-2018 Хмельницкий  Бойко 1.pdf.jpg2018Дослідження параметрів системи управління для SDN архітектуриХмельницький, Ю.В.; Бойко, Р.В.; Khmelnitsky, Y.V.
Znpviknu_2018_59_18.pdf.jpg2018Забезпечення стандартизації параметрів управління для SDN архітектури при надійній передачі інформаціїСєлюков, О.В.; Хмельницький, Ю.В.; Лоза, В.М.; Бойко, Р.В.; Khmelnitsky, Yu.V.
2011Застосування інструментів маркетингових досліджень при реструктуризації мікроекономічних процесів регіонуБойко, Р.В.
БОЙКО.pdf.jpg2021Концептуальні підходи до застосування концепції маркетинг-менеджменту на підприємствіБойко, Р.В.; Boiko, R.
2009Маркетингове дослідження споживачів при купівліБойко, Р.В.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__10.pdf.jpg2014Маркетингові аспекти роботи фірми на туристичному ринкуБойко, Р.В.; Васильчук, В.О.; Boyko, R.V.; Vasylchuk, V.O.
6_2_3.pdf.jpg2011Оцінка ефективності рекламної діяльності підприємств: проблеми та перспективиБойко, Р.В.; Левчук, О.П.
189-192.pdf.jpg2010Перспективи і проблеми проведення маркетингових досліджень в УкраїніБойко, Р.В.; Вознюк, Ю.А.
2009Проблеми дослідження поведінки споживачівБойко, Р.В.; Багрій, І.А.
2012Рекламна діяльність торговельних підприємств УкраїниБойко, Р.В.
061-064.pdf.jpg2010Рекламна стратегія як основа рекламної кампанії на прикладі великих підприємств УкраїниБойко, Р.В.; Вездецька, О.С.
4.pdf.jpg2020Управління стратегією розвитку підприємства на ринкуБойко, Р.В.; Boiko, R.
7.pdf.jpg2017Формування ефективної політики просування продукції підприємства на ринкуБойко, Р.В.; Boiko, R.
5.pdf.jpg2018Формування стратегії диверсифікації товарного асортименту підприємства на ринкуБойко, Р.В.; Boiko, R.
2.pdf.jpg2019Формування стратегії розвитку підприємстваБойко, Р.В.; Boiko, R.